vrijdag 16 juni 2017

Gehaakte tas Duckegg -haakpakket

Hoi lieve allemaal , hele fijne Vrijdagnamiddag
Het is al een tijdje geleden dat ik nog aan de haak ben geweest
Wilde ook eens iets anders haken, dan die knuffeldiertjes wat ik ook heel graag doe
Mijn dochter is jarig en dus aan de slag geweest en een tas gehaakt
Het haakpakket met de beschrijving en jute tas heb ik hier gekocht
Klik op de foto om te vergroten





De belichting is niet zo goed in het echt zijn de kleurtjes veel mooier
Ook zie je de harige wol beter in het echt
De tas is gehaakt met Schachenmayr Brazilia
En cantania Demin katoen
De bloemen heb ik naar mijn eigen idee gehaakt
Kan je vertellen dat mijn dochter heel blij was met de tas


Nog een tas gehaakt in andere kleurtjes
Versiering is plastieken ring van drinkbeker die ik rondom gehaakt heb
Uil is een digi stempel ingekleurd met faber castellpotloden
En afgewerkt met plastieken folie

Wens jullie alvast een heel zonnig en rustig weekend
Tot een volgende keer misschien en bedankt dat je langs kwam




7 opmerkingen:

  1. Op je andere blog las ik over je gehaakte tas en ik vind het een hele mooi tas geworden Martine. Mooie kleurtjes blauw en de bloemen maken het helemaal af. Een heel fijn shopformaat of om mee naar het strand te nemen. Ik snap dat je dochter er blij mee was :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is super de gehaakte tas! Oude tijden herleven Martine..toen wij jong waren zag je ze ook! Ik vind hem fantastisch!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je dochter er blij mee is. Deze tassen zijn zo leuk. En ook heel handig. Net goed voor een paar kleine boodschapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige gehaakte tas,Martine.Inderdaad handig voor een paar kleine boodschapjes.Ik begrijp dat je dochter er blij mee was,zou ik ook zijn :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wauw, super mooie gehaakte tas en de kleuren zijn ook geweldig!! Leuk hoor!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie tas, Martine, kan het geloven dat je dochter er super blij mee was. En de bloemen zijn goed gelukt en komen goed uit op de tas. Ze zal ermee scoren.
    Grtjs
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, super mooie tas waar ik stiekem wel wat jaloers op ben.Ik wou dat ik dit ook zo mooi kon.De kleuren zijn ook al super fleurig.Knap creatief ben je.
    Groetjes,Hilde (i-jerry)

    BeantwoordenVerwijderen